logo

Šīs interneta veikals atrodas testa režīmā. Lūdzu, neizmantojiet šo vietni un neievadiet tajā savus personīgos datus. Pasūtījumi netiek apstrādāti.

Atgriešanas politika

Vispārīgie atgriešanas noteikumi

Klientam 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas ir tiesības:

  1. atgriezt preci un saņemt atmaksu,
  2. aizvietot preci ar tādu pašu jauno,

ja precei konstatēta kāda no šīm neatbilstībām:

  1. prece ir bojāta izgatavošanas tehnoloģijas pārkāpuma dēļ
  2. ir saņemta nepareiza (cita) prece
  3. prece tika bojāta piegādes laikā

Atgriezt produktu un saņemt atmaksu, vai aizvietot produktu ar tādu pašu iespējams, uzrakstot rakstisku iesniegumu uz e-pastu: info@raganasbode.lv.

Preces atgriešanas pakomāts: Omniva Līvānu Rimi pakomāts, Rīgas iela 89, Līvāni.

Svarīgi! Atgriešanas pieteikumu var veikt tikai persona, kura ir veikusi pasūtījumu. Iesniegumā obligāti jānorāda pasūtījuma numuru, jāpaskaidro atgriešanas cēloni un jāpievieno attēlus, kuri skaidri attēlo esošo problēmu. Lūdzam rakstīt iesniegumu no e-pasta, kas bija norādīts pasūtīšanas laikā. Ja būs nepieciešama papildus informācija, mēs ar jums sazināsimies.

Atteikšanās no preces

Klientam 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas ir tiesības atteikties no preces, nenorādot atgriešanas cēloņus, ja:

  1. prece nav izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai nav nepārprotami personalizēta,
  2. prece nav bojāta
  3. prece tiek atgriezta tā pašā stāvoklī, kādā tā tika saņemta (nenēsāta, nebojāta, oriģinālā iepakojumā, ja piemērojams)

Šajā gadījumā patērētājs sedz preces atpakaļnosūtīšanas izdevumus, ja vien pārdevējs nav piekritis tos segt.

Ja iepriekš minētie nosacījumi izpildās, jūs varat uzrakstīt rakstisku iesniegumu šeit, vai pa e-pastu: info@raganasbode.lv, iesniegumā norādot pasūtījuma numuru, īsi paskaidrojot atteikšanas celoni un pievienojot preces attēlus pirms nosūtīšanas, lai pierādītu, ka precei bija atbilstošs stāvoklis pirms nodošanas piegādes dienestam.

Preces atgriešanas pakomāts: Omniva Līvānu Rimi pakomāts, Rīgas iela 89, Līvāni.

Naudas atmaksas vai preces aizvietošanas process

Pēc iesnieguma saņemšanas mēs rūpīgi izvērtēsim pieprasījumu un sniegsim atbildi 15 darbadienu laikā (parasti atbildi sniedzam ātrāk).

Naudas atmaksa vai preces aizvietošana tiek veikta tikai pēc tam, kad esam saņēmuši atpakaļ sākotnējo preci vai esam saņēmuši apliecinājumu par tās nosūtīšanu. Naudas atmaksa tiks veikta 14 dienu laikā. Ja ir izvēlēts aizvietot produktu ar jaunu un mēs to nevarēsim piegādāt 14 dienu laikā, mēs jums par to paziņosim, vai piedāvāsim naudas atmaksu.

Nauda tiks izmaksāta uz iesniegumā norādītiem rekvizītiem, savukārt, aizvietošanas prece tiks nosūtīta uz iesniegumā norādīto adresi vai uz adresi, kura bija norādīta pasūtījumā.

Svarīgi! Mēs sedzam preces atpakaļnosūtīšanas izdevumus tikai tad, ja precei bija konstatēta kāda no iepriekš minētām neatbilstībām nodaļā “Vispārīgie atgriešanas noteikumi”.

Atteikums no preces atgriešanas vai naudas atmaksas

Mēs paturam tiesības atteikt preces atgriešanu, naudas atmaksu vai preces aizvietošanu, ja:

  1. Ir pagājušas vairāk nekā 14 kalendārās dienas kopš preces saņemšanas
  2. Prece ir personalizēta vai izgatavota pēc klienta norādijumiem, tā nav bojāta un atbilst pasūtījumam
  3. Atgriešana ir dēļ preces vizuāla izskata vai detaļu nelielām atšķirībām no attēliem vai apraksta internetveikalā (piemēram, krāsas tonis, faktūra u. tml.)
  4. Atgriešanas pieprasījumu iesniedza persona, kura nav veikusi pasūtījumu
  5. Klients nav ievērojis atgriešanas noteikumus (piemēram, nav savlaicīgi paziņojis par problēmu, prece netika nosūtīta atpakaļ vai nav sniegti pietiekami neatbilstību pierādījumi)
  6. Nav iespējams objektīvi pierādīt preces bojājuma rašanās laiku vai iemeslu

Mēs vienmēr cenšamies būt pretīmnākoši un atrast risinājumu katrai situācijai. Ja klients nav apmierināts ar veikala lēmumu par atmaksu, mēs varam piedāvāt atlaides kodu nākamajam pasūtījumam.

Atgriešanas politika